17 Responses to “Youtube Video Sex Anwar Ibrahim Part 2”

  1. noraida saad says:

    seandainya ini adalah fitnah,igtlah balasan allah yg maha besar.jgn nanti kita negara malaysia ditimpa mala petaka dari allah diatas dosa yg kita lakukan.ambillah ikhtibar dari negara yg ditimpa bencana.sesungguhnya allah maha mengetahui segala2nya.bertaubat lah bg org2 yg memfitnah.jgn kerana nila setitik rosak susu sebelanga.jgn kerana dosa org lain,org yg tidak berdoasa juga ditimpa musibah.

    [Reply]

    man Reply:

    sy setuju dgn saudari tapi malapetaka bukan sahaja disebabkan perbuatan fitnah tetapi perbuatan zina terutama oleh pemimpin yg dianugerahkan oleh allah untuk memimpin umat islam. elok dihukum rejam mengikut hukum islam.

    [Reply]

    bye zeedy Reply:

    salam.. sesungguhnya biar kita jgn percaya drpd kita menfitnah org lain.. jika pelanduk dua serupa terus kita menfitnah.. siapa nak tanggung dosa menfitnah.. kalo sesiapa yg menfitnah dan dia saja yg allah jatuhkan bala takpalah berani buat berani tanggung TAPI.. ALLAH menjatuhkan musibah kepada sesuatu kaum bukan pada seseorg.. tolonglah jgn menfitnah org TAPI jika benar dia bersalah kita pakat hukum rejam dia mengikut hukum allah..

    [Reply]

  2. stryder says:

    please dont assume that this is fitnah. If it is, why dont the bloody DSAI recite the oath to prove that he is innocent and he is being victimised? such a coward bastard. and plus, where the hell is the omega watch? heh. if you’re innocent, why wanna hide it? hai, xboleh cari kat chow kit lagi ke…tettt!

    [Reply]

  3. Warga dah jemu says:

    Fitnah tak fitnah itu perkara kedua. Yang pertama media negara kita dah semakin teruk… terutama media perdana. Sampaikan saya malu ditanya anak, orang tu tengah buat apa?…. perkara yang tak tefikir dulu kita na tengok se open dulu. Memang politik kotor…
    Jangan disebabkan benda2 macam ini rakyat semakin jemu denga berpolitik hingga malas nak mengundi nanti… tak kira lah sebelan BN atau PR. Ini dah tahap tiada tata susila dan sifat kenegaraan.

    Kalaulah ini fitnah…. saya tak tahu jenis apalah manusia sekarang ini. kalau lah ia benar… anwar bukanlah seorang pemimpin yang bersahsiah tinggi….

    Kalau nak siasat, siasatlah betul-btul, tunjukkan kebenaran….. kepada blogger2 pro BN ataupun anwar….. apakah peranan anda untuk anak dan bangsa…… cuba fikir realistik, bercakaran macam monyet tak ada akal dan fikiran… ego dan taksub dengan idelogi masing2…. balikah kepada alquran dan sunah…..

    [Reply]

    Labu Reply:

    SOKONG 100%
    SAYA BENCI FITNAH
    SAYA BENCI DUSTA
    SAYA BENCI DENDAM
    SAYA BENCI HASAD
    SAYA BENCI PRONO
    SAYA BENCI POLLITIK

    Sanggup menipu Atas nama Agama,Bangsa dan Negara
    Melayu fitnah Melayu
    Melayu Dendam Melayu
    Melayu Jatuhkan Melayu
    Melayu dengki Melayu
    Melayu memalukan Melayu

    [Reply]

    anak melayu 65 tahun Reply:

    pecah belah bangsa melayu diebabkan melayu juga.ada samseng selain melayu disebabkan mekayudah jadi kepala yang dah biul

    [Reply]

  4. kawe says:

    yg tbaik utk org islam jk ada kes prrlu bicara sila guna mahkamah Tuhan(syariah court)..ADILLL.kalau nk sama2 sumpah pn xpo kt ctu..

    [Reply]

  5. murni says:

    jgn senng2 kta blik la kpd quran n sunnah..kalau x tahu maksud quran xde gunanya.ckp snang…quran mengatakan..kalau sesuatu tuduhan itu perlu kpd 4orang saksi yang b’iman, blh dipercayai n bkn sbrangan saksi…kalau syarat tu pun xckup.,kita blh kata itu adalah fitnah shj.wallahu a’lam

    [Reply]

    anak melayu 65 tahun Reply:

    banyak orang cakap pasal agama tapi kedai kopi waktu magrib masih ada orang xiter agama sampai abis magrib.maki sesama islam disambut dengan takbir.

    [Reply]

  6. dantom says:

    In this kind of world we could run away from the truth.Anwar as a leader and orator has the charisma and attraction from his student days.Through out his course he survived through demolishing others.Al orators are gifted with vast energy like hitlers,soekarno and by virtue of his surplus energy he needed to release or desludge in order to keep him energetic.The temptation and chalanges is very great but in this situation it was god who gave him the stamina but he failed to control his sexual libido and in the end it his last ditch.Anwar you could not play hide and seek.The truth is already prevailed and we call Tan Sri pls step down from PKR y

    [Reply]

  7. roy says:

    assalam
    saya setuju….walaupun saya xberpihak mana antara bn dan pr…tp tanyangan mcm nie xsepatutnya dkeluarkn…walaupun dunia tanpa sempadan…ktk negara islam so buat la cara berpantukan al-quran dan sunnah….jangan sampai ktk tergadai…wslm

    [Reply]

  8. Johari says:

    Ikut lah apa yang di bawa oleh Rasul mu

    Jangan disebabkan oleh kerana Bangsa mu kamu meninggalkan fardhu kifayah mu

    jangan kamu kotorkan nama bangsamu kerana mereka yang melahirkan kamu dan bangsa mu juga akan memandikan jasad mu,mereka inilah yang akan mengusungbjenazah mu

    Jangan kamu caci hina disebabkan topeng topeng Politik yang berselindung di balik bayang
    Jangan kamu sesekali merosakan jiwa kamu sendiri
    hanya kerana terikut ikut dengan Politik semasa

    Ketahuilah kamu sekalian,Politik inilah yang bertanggungjawab memecahbelahkan seluruh umat Muhammat
    Seluruh Dunia,terikut ikut dan menerima apa saja asalkan dapat memenuhi agenda,dari golongan yang menolak seratus peratus ajaran Rasul mu sedangkan Rasul kamu akan memberi syafaat di akhirat kelak …
    Kembalilah kejalan yang sebenar…kejalan yang di redhoi …..

    Timbulnya Imam Mahadi Turunnya Nabi Isa
    Johari recently posted..UBAT TIRUANMy Profile

    [Reply]

  9. sharmilah mohamad says:

    Wahai yang bert-shirt, sungguhpun kelakar macam Mr. Bean… Seronok tengok muka Anwar Ibrahim. Kenapa dia muram saja ? Tetapi kebetulannya dia adalah seorang kekasih akhir zaman. Saya rasa sedih pada situasi ini sebab sememangnya dia telah mengalami ‘invasion of privacy.” Sebenarnya kita kita kena kutuk filem lucah seperti begini. Namun dipaksa dan dihina dimuka ramai adalah kita sebagai ‘victims of society’. Kita kena terbitkan jenayah ini sebagai sebuah perbuatan maksiat atas nama pemegang kamera. Pihak-pihak yang bersubahat untuk mencaci nama baik Anwar kena dibawa ke muka pengadilan. JA

    [Reply]

  10. Ular Mak says:

    negara lain ( negara bukan islam lagi )bila pemimpin mereka ada masalah moral/skandal terus mereka tolak pemimpin tersebut, tapi negara kita ( orang Melayu ) masih lagi nak menerima pemimpin yang ada masalah moral yang sudah diketahui umum, terlalu taksub kepada pemimpin nie lah jadi nya. Percaya membuta tuli

    [Reply]

  11. aku says:

    klu aku tak lakukan zina dan di tuduh, aku akan saman org itu atau lawan habis2an. tp klu kawan aku pula yg ngaku dia ada sama masa zina berlaku dan aku tak pula saman dia atau kata dia tipu, korang boleh agak aku lakukan zina itu atau tidak? jd korang fikirlah sendiri samada org fitnahkan aku atau tidak … kata ada otak …

    [Reply]

Leave a Reply

CommentLuv badge