11 Responses to “Youtube Full Video Anwar Ibrahim Sex – Full Version Published”

  1. Lindsay says:

    I know Anwar Ibrahim he is a Malaysian politician who served as Malaysian. I heard about this issue, first I did not believe that there is really a video but when I take a look in Youtube I found there the videos. Its really painful to Anwar Ibrahim about this issue, his political was destroy.

    [Reply]

    Baharuddin Reply:

    lindsay

    Jangan panik….mana mungkin karier politik DSAI musnah. Cuba anda lihat kronologi DSAI:

    1998….dituduh liwat 1

    kemudian…masuk penjara dan lebam mata (dituduh hantuk sendiri)

    kemudian…isteri beliau jadi ketua PKR

    kemudian ….beliau dibebaskan dari penjara

    kemudian…anak beliau Izah jadi MP

    kemudian…beliau jadi semula MP dan dilantik jadi PR

    2010/11…dituduh liwat 2 dan langgan pelacur

    kemudian…tunggu dan lihat apa yang Allah tentukan untuk beliau dan keluarganya (lihat quran surah Ali-imran-3:26).

    Hanya orang islam yang mukmin/muslim tidak gentar dengan bala dan ujian kerana mereka percaya akan bantuan Allah. Tetapi untuk orang islam yang jahil,fasik dan munafik sudah lama menyerah kalah kerana sering ditipu oleh syaitan dan nafsu jahat mereka!

    [Reply]

    nor Reply:

    cubalah renungkan..

    setiap manusia ada kelemahan dan kekurangan. Siapalah kita untuk mendedah-dedahkan keaiban orang lain. lebih banyakkah kebaikan kita atau maksumkah kita. Takutlah kita kepada Allah dan hari dimana semua anggota menjadi saksi di hadapan Allah SWT. Saya setuju dgn pendapat saudara baharuddin.

    [Reply]

    man Reply:

    masalahnya dia ni dah mcm kafir. menghancurkan perpaduan orang islam yang x sehaluan dgan minded dia. tgok muka dia yang penuh kebencian pn da tahu. muka kotor. cuba la jadi pemimpin yang meyakinkan. APADAAA

    [Reply]

    Baharuddin Reply:

    Sdr man

    Anda kata DSAI menghancurkan perpaduan org islam?
    Sebenarnya begini sdr. Cuba anda bayangkan negara kita adalah sebuah negara dimana PM ialah seorang bapa dan DSAI seorg anak. Tugas bapa ialah mendidik dan mengajar anak supaya jgn keras kepala dan degil.
    Tugas itu gagal dilakukan oleh PM (bapa) malahan anaknya (DSAI) itu diaibkan dgn tuduhan kaki liwat dan pelacur.
    Jika anda diposisi DSAI apakah yg anda lakukan,adakah anda juga jadi macam kafir atau muka kotor???
    Sesungguhnya PM kita hanya pandai kaya negara kita tapi tak mampu membentuk rakyat msia yg bertaqwa.

    Baharuddin Reply:

    sdr man

    pembetulan….cuba anda bayangkan negara kita adalah sebuah keluarga…..

    man Reply:

    lagi satu, kan si lindsay to cakap dalam bahase english. reply la dalam bahasa yang sama. ni suma boleh menjatuhkan martabat muslim. jangan lah kita hanya tertumpu pada satu pemikiran. x akan hilang melayu di dunia, begitulah juga dengan bahasa nya.

    [Reply]

    Baharuddin Reply:

    sdr man

    Betul ke gagal reply bahasa yg sama jatuhkan mertabat muslim.
    Kalau sdr rasa mertabat muslim sdr tinggi, tolonglah engliskan reply saya tu dan hantar kat lindsay.
    Mertabat muslim saya hanya terjatuh, apabila saya percaya bulat2 akan tuduhan liwat dan zina kepada seseorang tanpa 4 org saksi beriman!!

  2. laut biru says:

    wahaiii saudara sekalian…. gaimana pula kalau anuar tu dalam umno sekarang…. dah penuh jalan raya dengan .. segala NGO , pas DAP , PKR , dan segalanya supaya anuar di sula.. di hukum dan di penjarakan kerana malukan islam dan melayu tetapi apa kan daya unuar tu PKR … maka anuar tu dipandang bersih .. walau pun anuar tu rogol bini org,liwat bini org.

    [Reply]

  3. ctnab says:

    setuju dgn laut biru…

    [Reply]

Leave a Reply

CommentLuv badge