17 Responses to “Permohonan Maktab Tentera Diraja MTD Tingkatan 4 2012-2013”

  1. rebellist says:

    kalo ceiter bab pengambilan tentera ni, aku mesti teringat kisah kawan aku yang gagal lepas ujian ni,
    rebellist recently posted..Don’t do drugsMy Profile

    [Reply]

  2. khai says:

    belom cube belom tau…………

    [Reply]

  3. apiz says:

    mcm mane nk mohon masuk ke sekolah perantis tentera darat kt port dokcin

    [Reply]

  4. mak cik says:

    anak makcik berminat sangat dgn berkawad2 ni..kat sekolah dah dapat pangkat koperal,tetapi pmr tak berapa bagus baru2 ni..nak sangat anak makcik sekolah tentera…

    [Reply]

    admin Reply:

    Mak Cik: Sekolah hanya kana menerima pelajar yang keputusan PMR yang cemerlang… Kalau masih minat boleh cube sekolah sekolah tentera darat kat port dickson. Masuk terus jadi tentera sampai pencen.

    [Reply]

  5. lynda says:

    mtd juz amek lelaki jea kea ? .tok pmpwan tak dea kea ? .trigin sgt msuk sekolah ni .dgar cite pgambilan tok sesi 2013 dah ade tok pmpwan , .btol kea ? .law betul mane nk dpt borang nye eak ? ? .

    [Reply]

  6. Ikmal says:

    Assalamualaikum,
    Permohonan ke tingkatan 4 2013 tak ada lagi ke ?

    [Reply]

  7. nur najihah says:

    saya mahu bertanya ada tak sekolah tantera untuk perempuan sama

    [Reply]

    nur najihah Reply:

    saya teringin nak masuk,nak jadi tentera darat seperti ayah dan kakak saya

    [Reply]

  8. haziana says:

    tak ade kew tok perempuan .. dri f1 smpai f4 tak jmpe pown maktab tentera tok pompan .. erm sediakn la tok pompan .. teringin sgt nak msok sne tau ..

    [Reply]

  9. bai says:

    saia teringin nk masok maktab tentera.tpi percubaan pmr saia teruk la..mcm ner kalau pmr sebenar dapat keputusan yg lbih baik..boleh ke saia mohon mtd lg??..saia mmng aktif dkt skola dala badan beruniform..

    [Reply]

  10. quzaimi says:

    salam.. saya ingin memohon untuk maktab tentera diraja, saya mendapat 6 a 2 b tetapi bahasa malaysia saya b masih boleh mohon atau tidak?

    [Reply]

  11. keynah says:

    untuk perempuan tak dak ka ? huhu , teringin sangat nak masuk

    [Reply]

  12. ridzuan says:

    klow ting 5 bleh mhon x

    [Reply]

  13. sye ney dri kcik mnat askar..camne nak mohon..kputusan prikse x brape bgos..klau bleh nak msok ntok tngkatan 4…

    [Reply]

  14. bella says:

    Mtd tok pompuan ader kat ner
    teringin nak masuk tpi daftar kat ner

    [Reply]

  15. saya nak sangat gi sekolah ni kalau dapat nak buat betul-betul..tapi saya tingkatan 2 saya dah takdek pmr…sekarang pbs cane ye???????

    [Reply]

Leave a Reply

CommentLuv badge